Canım Anne

Gezi

13 Kasım 2016 - 0 yorum
Sonbahar da güzel bir tatil yapabilir ve dinlenebilirsiniz Sonbahar; deyince ilk aklan gelen ağaç yapraklarının rüzgar ile birlikle dönerek, ağacın dibine düşmesi ve her ağacın dibinde biriken kurumuş yapraklar. Muhteşem doğa manzaraları , dingin akan nehirler ve eşsiz şelale, kuş ve rüzgar...
7 Mayıs 2014 - 0 yorum
POSİTANO:1-5 Mayıs tarihleri arasında Amalfi kıyıları turuna katıldım. Napoli'ye bağlı olan Sorrento'da 3 gece kalarak Positano, Amalfi, Capri, Napoli'yi günlük turlarla gezdik. Şansımıza hava pek güneşli değildi, hatta Capri Adasına gittiğimiz gün yağmur yağdı, ama gördüğümüz güzellikler karşısında hiç bir...
4 Nisan 2013 - 0 yorum
   Merhaba sevgili dostlar. Mardin'den döneli bir kaç gün oldu ama işler güçlerden blokla ilgilenememiştim. Öncelikle Mardin yine çok güzel geçti. Geçen sene şehrin yeni kısmındaki Öğretmenevinde kalmıştık. Bu defa eski bölgede Zinciriye Butik Otel'de kaldık. Tipik bir taş ev olan otel,...
24 Mart 2013 - 0 yorum
Geçen yıl gidip de çooookkk sevdiğim Mardin'e yeniden gidiyorum, bu hafta... Bol fotoğraf ve güzel anılarla döneceğim. Yeniden görüşmek üzere, sağlıcakla kalın dostlarım.
18 Ekim 2012 - 0 yorum
Filibe/Plovdiv'de, meydanda turistik eşya satan dükkanlarda en çok bu dekoratif kilimler dikkatimi çekti. Renkler ve yorum çok hoş. Modernlize edilmiş ve şık bir sunumla satılmaktaydı. Evler bizim evler, neden biz de benzer çalışmalar yapmıyoruz, neden kendimizi tekrar ediyoruz diye düşünmeden edemedim....
17 Ekim 2012 - 0 yorum
Profilimde ben gezenti bir kadınım diyorum ya. İnanın bu abartı değil. Bu hafta sonu, Sofya-Plovdiv turuna katıldım. Cuma akşamı çıkıp, pazar akşamı geri döndük. Aslında arada gümrük geçişleri olmasa, Sofya, İstanbul'dan Ankara'ya gitmek kadar yakın. Hele Filibe (Plovdiv) neredeyse sınıra...
2 Ekim 2012 - 0 yorum
Bu yıl Kadıköy Belediyesi "Yeldeğirmeni Sokak Festivali" etkinlikleri düzenledi. Bence en ilginç kısmı dünyanın bir çok bölgesinden gelen sokak sanatçılarının bu etkinliğe katılmış olması ve çeşitli sokaklarda duvarlara resim yapmaları. Dün bunları elimden geldiğince fotoğrafladım. Daha detaylı bilgi için facebook'ta...
7 Eylül 2012 - 0 yorum
    Bu hafta, henüz tatil yörelerinden el ayak çekilmeden, kısa bir kaçamak yaptık eşimle. İklimler değişip, havalar fazla ısınmaya başladığından beri, çok güneye inmeden kuzey Ege'de ve çoğunlukla da Eylül, Ekim aylarında tatil yapmayı tercih eder olduk. Tabii yaş almanın bir...
17 Ağustos 2012 - 0 yorum
Benelux turu yaptığımız zaman çektiğim, Hollanda'daki dünyanın en ünlü minyatür şehirlerinden "Maduradam" ile ilgili fotoğraflarım, belki maket ve rölyef çalışanların ilgisini çeker. Bu şehirde, her biri büyük bir titizlikle hazırlanmış, Hollanda'nın çeşitli kentlerinde bulunan önemli tarihi veya teknolojik yapılar, sokak,...
11 Ağustos 2012 - 0 yorum
Arkadaşlarım Çanakkale/ Babakale'de bir balık lokantasının duvarından çekmişler bu fotoğrafı, alaturka kiremitlerin üzerine el boyaması. Ben bayıldım. Bilmem siz ne düşünürsünüz?
29 Haziran 2012 - 0 yorum
Mardin'e gittiğimiz zaman rehberimiz bizi Nasra Teyzenin evine ziyarete götürdü. Bu, yüzyılı devirmek üzere olan çocuk gözlü kadın bizi çok etkiledi. İnsan sanatla yoğurulursa yürek hiç yaşlanmıyormuş, bunu bir kez daha anlıyorsunuz.Evi ve eserleri yüzyıllara meydan okuyarak eski bir geleneği...
24 Haziran 2012 - 0 yorum
Farkındayım epeydir, gezi fotoğraflarıyla dolu postlar koyuyorum. "E burası hobi sahibi, marifetlerini yayınlayan, hayalcinin buloğuydu" diyeceksiniz. Çok haklısınız, ama fotoğraf ta benim hobilerim arasında. Hem İfsak'ta fotoğraf kursu aldım, hem de bir dönem İlteriş Tezer atölyesinde fotoğraf çalışmalarında bulundum. Tabii...